onsdag 19 september 2012

DT Midweek Magnolia´s - Beckys sketch

Hej! Den här veckans utmaning hos Midweek Magnolia´s är en skiss och här kommer min tolkning av den!  
 
 
Den här underbara skissen är det korten denna vecka ska utgå ifrån.
 
 
Såhär blev min tolkning! Basen är gjord av mörkblå och beige cardstock. Mönsterpapperna är från Maja Designs kollektion "Lantliv" och är chalkade i kanterna med distress - walnut stain.

 
Motivet är "Tilda with daisy" från Sweet Crazy Love Collection. Hon är färglagd med distress refillers i blå toner och lite här och där på henne har jag lagt stickles - diamond. Jag har stansat ut motivet med dies från Go Kreate.

 
Jag har dekorerat med blå och vita blommor från WOC som fått stickles - silver på sig, en nyckelcharm, beige spets och en kakservett. Texten "made with love" är från Magnolia.

 
Här syns ytterligare lite blommor, Lovely Fence från Magnolia, ljusgröna halvpärlor och en fjäril från Martha Stewart.

4 kommentarer:

  1. Superfint med många fina dekorationer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolutely stunning card Lisa. xx

    SvaraRadera
  3. Darling card, Lisa. Your Tilda is gorgeous and beautifully colored. The pretty papers with blue hues and glitter are fantastic. Stunning work of art.
    Hugz,
    Cathy Lee

    SvaraRadera
  4. Jättefint Lisa, alla blommor och det lilla staketet är så fint och Tilda är så fint färglad:)
    kram charlotte

    SvaraRadera