söndag 26 augusti 2012

Flip Flop Tilda


Här har jag gjort ett kort i rosa och vitt. Basen är gjord av rosa och beige cardstock och alla mönsterpapper jag använt är från Magnolias olika kollektioner.


Motivet är "Flip Flop Tilda" från Summer Memories Collection, färglagd med distress refillers. Bakom henne har jag gjort två ovaler med dies från Go Kreate. På Tildas blommor och kläder har jag lagt lite stickles - glam pink och runt henne finns stickles - crystal. Tilda har fått två små pärlor som öronhängen. Här syns också en kakservett jag använt som dekoration.


Jag har dekorerat med en tag (Vintage tag, Magnolia) där jag har stämplat en text från Magnolia på. I tagen har jag knutit lite rosa spets.
 

Här har jag satt en bit "Lovely Fence" från Magnolia och på det finns lite stickles - crystal. Alla blommor jag har använt är från WOC och vid dem har jag satt några swirls som är utstansade med dies från spellbinders.

Med detta kort deltar jag i:

6 kommentarer:

  1. Kanonfint kort och så många härliga detaljer du fått med. Din färgläggning är super!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint härliga färger och Tilda är så fin, snyggt med dubbla dies och alla fina detaljer och de fina Magnolia pappren:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. This card is gorgeous Lisa!! The doily is beautiful and you always add so many fantastic details to your cards!!
    Thanks for joining us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    SvaraRadera
  4. Your card is gorgeous, Lisa! Fantastic details and layout and your Tilda is so pretty! Thanks for joining us at Tilda's Town! Delphine xx

    SvaraRadera
  5. Gorgeous, so many pretty layers
    Thanks for joining us for this challenge at
    Tilda's Town Challenges
    Hugs, Becky x

    I've got candy on my blog if you're interested, http://attic-crafter.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
  6. So pretty, thanks for joining us at WOC this time x

    SvaraRadera