onsdag 30 maj 2012

Water fun!


Idag har jag ett kort i storleken 10x10 cm att visa. Detta kort är gjort efter en färgutmaning - lila, gul och röd, kul eftersom det är färger jag aldrig skulle använda tillsammans annars. Som motiv på detta kort har jag använt mini Tilda in summer rain. Papper jag använt är från Maja Design och det röda vet jag faktiskt inte var det kommer ifrån.


Lilla Tilda är färglagd med distress refillers, det är minsann inte lätt att färglägga dessa minimotiv! På vattenpölen och regndropparna har jag lagt lite crackle accent. Runt Tilda har jag stämplat med en swirlstämpel och bakom henne har jag stansat ut med en die från Go Kreate.


Alla blommor jag använt kommer ifrån WOC. På dem har jag lagt lite stickles - silver.


På kortet har jag också använt ett tårtpapper, en söt nyckelcharm och några ljuslila rhinestones.

6 kommentarer:

  1. Wow, this is such a beautiful card! Thanks for joining us at Tilda's Town Challenges. Hope you join us again next time.

    Hugs,
    Mae

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card Lisa!!!
    Thanks for joining us at Tilda's Town Challenges!!
    Have a great day!!
    Hugs, Tina

    SvaraRadera
  3. Adorable, CUTE Tilda creating Lisa! So glad you linked up to Tilda's Town challenges! Thanks for playing!

    SvaraRadera
  4. Hello Lisa,
    What a gorgeous card, so pretty I love your Tilda and papers. Thanks for sharing with us at Tilda's Town Challenges.
    Hugs
    Teresa x

    SvaraRadera
  5. Så söt denna lilla Tilda är och färgerna gillar jag1
    /Charlotte

    SvaraRadera
  6. This is totally adorable - love the touches of bling.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week for out colour recipe - we hope you had fun creating with it.
    xXx

    SvaraRadera